תנאי הזמנת, שימוש וביטול כרטיס ביקור דיגיטלי / עמוד לינקים / מיני סייט
התשלום עבור הקמת כרטיס ביקור דיגיטלי / דף לינקים / מיני סייט הינו חד פעמי, ומתבצע מראש במלואו לאחר אישור ההצעה וכתנאי לתחילת העבודה.
תשלום בעבור תפעול ואחסון הכרטיס הינו שנתי (תשלום אחד על כל השנה), בעלות של 180 ש”ח כולל מע״מ, לשנה.
בעל הכרטיס לא מחויב אוטומטית ורשאי לבחור אם לחדש את אחסון הכרטיס לשנה נוספת בגמר השנה הראשונה.
החזר כספי על תשלום האחסון לא יינתן, גם לא באופן יחסי על השנה, במקרה של ביטול לאחר 48 שעות ממועד החיוב.
התשלום יבוצע באמצעות אפליקציה להעברת כספים (Bit / PayBox), חיוב אשראי, או העברה בנקאית לחשבון: עדי טנדלר , בנק לאומי (10) , סניף 729 (יקנעם עילית) , מספר חשבון 2869499. חשבונית מס / קבלה תופק ותשלח, לאחר ביצוע התשלום.
עלויות ההקמה של כרטיס ביקור דיגיטלי / דף לינקים / מיני סייט נקבעות לפי תכולת החבילה בה הלקוח בחר – חבילת הבסיס בעלות 600 ש״ח כולל מע״מ, החבילה המקצועית בעלות 850 ש״ח כולל מע״מ, וחבילת הפרימיום (מיני סייט) בעלות 1,300 ש״ח כולל מע״מ. אנו רשאים לשנות את המחיר בכל עת.
עלויות נוספות המתייחסות להוספת תכנים / אזורים / דפים נוספים, מעבר לתכולת החבילה, מתומחרים בנפרד בטווח מחירים של החל מ-150 ש״ח כולל מע״מ, בהתאם לצורך, ונתון לשיקולנו. ניתן לעיין כאן ברשימת התוספות המלאה.
העבודה (סיום הקמת כרטיס ביקור דיגיטלי / דף לינקים / מיני סייט) תסופק עד 3 ימי עסקים מיום העברת התשלום ו/או מהרגע בו הלקוח סיים להעביר את כל החומר הנדרש. (כל עיכוב מצד הלקוח יגרור עיכוב בזמן סיום העבודה).
הלקוח יקבל עד שני סבבי תיקונים הכוללים שינוי מלל / תמונות / החלפת פונטים / צבעים – במעמד הקמת הכרטיס.
לאחר סיום העבודה, הוספת, עדכון או שינוי תוכן בגבול הסביר (נתון לשיקולנו), יהיה ללא עלות נוספת, עד 3 פעמים בשנה. שינוי תוכן כולל – החלפת / הוספת טקסטים, המלצות, תמונות, שינוי פרטים וכו.
כל שינוי נוסף או שינוי אחר בעיצוב יהיה בעלות נוספת ונפרדת של 150 ש״ח כולל מע״מ, לשעת עבודה או חלק ממנה.
העברת התשלום וביצוע העסקה מהווה הסכמה לכל התנאים הללו.
משהו לא ברור? תמיד אפשר לפנות אליי בוואטסאפ או במייל: [email protected]